Okul Kütüphanecileri Derneği
Menu
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
    • Kurullar
      • Yönetim Kurulu
      • Denetleme Kurulu
    • Tarihçe
    • Misyon & Vizyon
    • Amaç ve Hedefler
    • Değerlerimiz/İlkelerimiz
    • Tüzük
  • Üyelik
    • Üyelik İçin
  • İlke ve Standartlar
    • Yönetim İlke Ve Standartları
    • Hizmet İlke ve Standartları
    • Fiziki İlke ve Standartlar
    • Koleksiyon İlke ve Standartları
    • Teknoloji İlke ve Standartları
  • Kütüphane Rehberliği
    • Anaokulu - 3. Sınıflar
    • 1. Sınıf
    • 2. Sınıf
    • 3. Sınıf
    • 4. Sınıf
    • 5. Sınıf
  • E-Kütüphane
  • ETKİNLİKLER
    • Tanıtım Toplantıları
      • İstanbul
      • Ankara
    • III. Ulusal Okul Kütüphanecileri Konferansı
      • Bildiriler
      • Sunumlar
      • Sonuç Bildirgesi
    • Standartlar Çalıştayı
    • 12. Ulusal IB Günü
    • AYDIN İLERİ OKUMA KÜLTÜRÜNE KATKI ÖDÜLLERİ
    • Bilgi Okuryazarlığı Kitabı Çalıştayı
    • Deneyim Paylaşımı
  • İletişim
Okul Kütüphanecileri Derneği
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
    • Kurullar
      • Yönetim Kurulu
      • Denetleme Kurulu
    • Tarihçe
    • Misyon & Vizyon
    • Amaç ve Hedefler
    • Değerlerimiz/İlkelerimiz
    • Tüzük
  • Üyelik
    • Üyelik İçin
  • İlke ve Standartlar
    • Yönetim İlke Ve Standartları
    • Hizmet İlke ve Standartları
    • Fiziki İlke ve Standartlar
    • Koleksiyon İlke ve Standartları
    • Teknoloji İlke ve Standartları
  • Kütüphane Rehberliği
    • Anaokulu - 3. Sınıflar
    • 1. Sınıf
    • 2. Sınıf
    • 3. Sınıf
    • 4. Sınıf
    • 5. Sınıf
  • E-Kütüphane
  • ETKİNLİKLER
    • Tanıtım Toplantıları
      • İstanbul
      • Ankara
    • III. Ulusal Okul Kütüphanecileri Konferansı
      • Bildiriler
      • Sunumlar
      • Sonuç Bildirgesi
    • Standartlar Çalıştayı
    • 12. Ulusal IB Günü
    • AYDIN İLERİ OKUMA KÜLTÜRÜNE KATKI ÖDÜLLERİ
    • Bilgi Okuryazarlığı Kitabı Çalıştayı
    • Deneyim Paylaşımı
  • İletişim

MİSYON

Çağdaş eğitim kurumlarında kütüphane, bilgi ve medya merkezleri ile burada çalışan kütüphanecilerin yaşamboyu öğrenme etkinliği içinde ulusal çapta yer almasını sağlamak ve her öğrencinin öğrenmeyi öğrenirken çağdaş kütüphane hizmetlerinden faydalanabilmesi için gereken her türlü çalışmayı gerçekleştirmekte önder olmak .

VİZYON

Ulusal ve uluslararası düzeyde okul kütüphanecilerinin tanıtımı, gelişimi ve işbirliğini teşvik edici yayın, toplantı, eğitim çalışmaları düzenleyerek onları ve bağlı bulundukları kütüphane, bilgi ve medya merkezlerini,  eğitim alanında yer alan her türlü paydaş ile birlikte çalışmalarını sağlayacak şekilde örgütleyip öğrencilerin yaşamboyu öğrenmede vazgeçilmez araçlarından biri haline getirmek.

Duyurular

2. Kütüphane ve Teknoloji Festivali | 2025 -OKD Poster Sunumları
 
 yeni3 IFLA-UNESCO Okul Kütüphanesi Manifestosu 2025
   
yeni3 2025 Aydın İleri Kütüphane ve Okuma Kültürüne Katkı Ödülü
   
enyeni OKUL KÜTÜPHANECİLİĞİ REHBERİ - 2024
   
enyeni 23 Kasım 2024 tarihli Okul Kütüphaneleri Yönetmeliği (OKD) Okul Kütüphanecileri Derneği Görüş ve Öneriler
   
enyeni Okul Kütüphanecileri Derneği - Yönetmelik Önerisi
© {2024} Okul Kütüphanecileri Derneği - iletisim@okd.org.tr