| Kamil ÇÖMLEKÇİ |
| TED Ankara Koleji Kütüphane ve Bilgi MerkeziWeb 2.0 Uygulamaları |
| Açmak İçin Tıklayınız |
|
| Dr. Namık Kemal DEMİR |
| Okul Kütüphanesi Ve Nitelikli Kütüphane Kullanımı Sağlayan Bir Program: Uluslararası Bakalorya Diploma Programı |
| Açmak İçin Tıklayınız |
|
| Ayşe Yüksel-DURUKAN |
| Gençler için Edebiyat (2.0‟la kitap: kendine ait bir yer bulmak, okurken yazar olmayı da becermek) |
| Açmak İçin Tıklayınız |
|
| Hilal DÜNDAR, Neslihan KILIÇ |
| Anaokulundan Lise Son Sınıfa Kadar Farklı Pedagojik Gelişim Süreçlerine Göre Çeşitlendirilmiş Bilgi Okuryazarlığı Uygulamaları ve Bu Uygulamaların MEB Müfredatına Entegrasyonu |
| Açmak İçin Tıklayınız |
|
| Tülay ERDURAN |
| Devlet Okullarında Gerçekleştirilen Kütüphane Çalışmaları |
| Açmak İçin Tıklayınız |
|
| Şebnem GÜRSOY |
| Kütüphanem: Benim Yaratıcılık Fabrikam |
| Açmak İçin Tıklayınız |
|
| Prof. Dr. Serap KURBANOĞLU |
| Hacettepe Üniveritesi Bilgi Okuryazarlığı Programı - HÜBO |
| Açmak İçin Tıklayınız |
|
| Çiğdem Odabaşı |
| Kaynak Türleri ve Çeşitliliğini Tanımada Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanımına Bir Örnek: “Hayalimdeki Kütüphane” |
| Açmak İçin Tıklayınız |
|
| Prof. Dr. Yaşar TONTA |
| Web 2.0’a Genel Bakış ve Kütüphanelerde Uygulanışı |
| Açmak İçin Tıklayınız |
|
| Melike Aksoy TUNA |
| Kütüphanede Derme Hakimiyeti |
| Açmak İçin Tıklayınız |
|
| İrep Aktaş USLU |
| EBSCO HOST: Okul Veri Tabanları ve Daha Fazlası |
| Açmak İçin Tıklayınız |
|
| Prof. Dr. Bülent YILMAZ |
| Türkiye’de Eğitim Politikası ve Kütüphane Kurumu |
| Açmak İçin Tıklayınız |
|
| Şule YILMAZ |
| Okuma Alışkanlığı Kazandırılmasında Okul Kütüphanesi/Kütüphanecisi ve Yayıncı İşbirliğinin Etkileri Nelerdir? |
| Açmak İçin Tıklayınız |